fbpx
דף בית / מגזין גיימינג / אז מי באמת יודע על עסק שלכם?

אז מי באמת יודע על עסק שלכם?

אם יש לכם עסק חדש, שרק פתחתם, אתם צריכים להפוך את עצמכם לידועים, למוכרים, שאנשים ישמעו עליכם כמה שיותר. אל תגידו – “לא זה לא התפקיד שלי, מה אני צריך לעשות עכשיו שיווק?”.

זה לגמרי התפקיד שלכם

אם פתחתם עסק חדש, כנראה שאין לכם עדיין את הכסף לשלם למישהו בעסק או מישהו חיצוני שיעשה את כל השיווק שלכם, לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים.
הרי בסופו של דבר, כשאתם פותחים עסק חדש, רוב האנשים לא מכירים אותו, הם בכלל לא מודעים לקיומו כנראה. בשביל לחשוף את העסק שלכם לקהל הרחב אתם צריכים לשווק אותו. שיווק יכול להתבצע באין ספור דרכים – יש שני סוגי שיווק עיקריים – דיגיטליים שזה לרוב החלק העיקרי של השיווק, ושיווק מסורתי. השיווק המסורתי הוא בעצם כל שיווק שהוא לא ברשת – פרסום בשלטי חוצות, פליירים, מודעות וכו’. בשיווק הדיגיטלי נכלל כל פרסום שהוא ברשת – קידום בפייסבוק, אינסטגרם, גוגל וכו’.
בעידן הנוכחי, כמו שאתם בטח יודעים, השיווק הדיגיטלי בצמיחה אדירה!

(המונח “שיווק דיגיטלי” בגוגל טרנד – מראה כמה העניין בנושא הולך וגובר עם השנים )

ייעוץ שיווקי יכול להגדיל מכירות בצורה יוצאת דופן

שיווק בפייסבוק

אני ממליץ להתחיל בפייסבוק, בפיד שלכם, לא חייבים לבחור ישר בקידום ממומן ולהוציא כסף, למרות שקידום ממומן תמיד עוזר, אתם יכולים להתחיל באופן בסיסי בלכתוב פוסט. אז תלמדו איך כותבים פוסט בסיסי, רגיל, ותפרסמו. השלב הבא הוא לא לפרסם רק בפיד שלכם, אלא בכל הקבוצות שיכולות להיות רלוונטיות לכם. אם זה משהו אזורי – אז לדוגמה לפרסם בקבוצות של כל האמהות של יבנה, תושבים למען חדרה, וכל מיני קבוצות שכאלה, קבוצות של אזור מסוים, פשוט תחפשו את הקבוצות הרלוונטיות לכם. אלה יכולות להיות קבוצות רלוונטיות בעקבת התחום שלכם, בעיסוק שלכם – קבוצת אדריכלים, שיפוצים,” אבא פגום”, פשוט להתאים כל פוסט לקבוצה שאתם מפרסמים. אבל תמשיכו בעקביות כל יום להעלות פוסט אחד או שניים, כדי שאנשים לא יפסיקו לשמוע עליכם, ולא יפסיקו לדעת שאתם קיימים ובעצם לבנות איתם את האמון שיגרום להם לבוא אליכם ולא למתחרים שלכם.
אז תמשיכו בכל הכח, זאת רק תחילת הדרך.

מאת: אלעד הדר

מנכ”ל Success ייעוץ עסקי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שינוי גודל גופנים